<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

minulla on kylmä

pelkään hengittää

en näe sinua

valosi on sokeuttanut minut

 

et soita

kuulen vain askeleet

ovi avautuu, mutta

sieltä tuleeki vain yksinäisyys

minulla on ikävä

 

 

tunnen kuinka katsot minua

tunnen kuinka olet lähelläni,

hengität niskaani

kuiskailet korvaani sanoja

mutta en näe sinua

 

sanovat että olet poissa

haudassasi lukee nimesi

mutta kirjeesi on yhä pöydälläni

kirjoitit ettet haluaa satuttaa

mutta satutit tietämättäsi

on kuin yhä olisit kanssani

 

on kuin nukkuisin ikuista unta

miksen herää?

Pelkään ettet ole vierelläni kun sinua eniten tarvitsen

mua sattuu

olet kahlinnut minut

avaimet olet pudottanut syvyyteen

 

näen lävitsesi

jokaikinen päivä

et tule enää kadulla vastaan

en näe enää hymyäsi

näen vain arkun

joka hohtaa surua

 

tuntuu et sä pidät musta kiinni

et anna mun elää

anna mulle mahdollisuus

en kuulu kenellekkään muulle

koska olen vain sinun, ikuisesti

vaikka työnsit mut tuskaan

rakastin sua niin että sattuu

kaikista juuri sinä

Jumala kosti sen etten ollut täydellinen

 

millään ei ole enää merkitystä

kuoleman enkelit vetävät mua pimeyteen

olen yrittänyt kertoa itselleni että olet poissa

mutta en pysty uskomaan sitä

olen vuodattanut liian paljon kyyneliä

antaisit mun vain mennä

kuoleman edessä älä ole pelkuri

lupasinhan että olen kanssasi

niinkuin sinäkin,

sanoit ettet välitä muista, vain minulla on väliä