/Tiedäthän et oot tärkein mulle

tiedäthän et oot kaikkeni

koko elämäni\

 

 

mä oon pahoillani

niin pahoillani

mutta sun täytyy rakas vain jaksaa

jatkaa matkaa

suhun sattuu

kaikki unohtuu

muista, aika parantaa

ja vielä joskus

tää on vain ikävä muisto

sydämmessäs

 

mä en tiiä mitä sanoa

kaikki tuntuu niin väärältä

joskus sanat vain tulevat

joskus sanoja ei ole

muu merkitsee enemmän

 

mä en uskalla kohdata sua

pelkään että satutan sua

oikeita sanoja ei vain ole

ymmärräthän mua

mä en oo tässä hyvä

mä en ymmärrä

en todellakaan voi

teen kaikkeni ettei suhun sattuis,

vuodatan vaikka vereni

mutta se ei paranna sun oloas

 

mut kulta,

mä haluun että sä tiiät,

voit puhuu mulle,

oon tässä ikuisesti,

mä haluun et sä tiiät,

oot tärkee ja rakas

oot osa mun elämää

rakastan sua <3

 

2011386.jpg

 

sulle kulta<3